torstai 28. huhtikuuta 2011

raskaana?

Minua harmittaa, kun toinen tietokoneeni meni rikki ja menetin siinä samalla kaikki "ennen"-kuvat enkä pysty tekemään mitään kunnon vertailua. Lisäksi minulta puuttuu kamera ja hovikuvaaja. Päätin kuitenkin tehdä tällaisen lähes -20kg. Toinen kuva on otettu noin vuosi sitten eräässä iltatilaisuudessa ja tuo on ehkä kauhein kuva missä näen omat liikakiloni. Lösähtänyt, noin sadan kilon minä. Tuosta on siis aikaa noin vuosi ja samat kemut ovat tulossa myös tänä vuonna. Kolme viikkoa aikaa kiriä ja poistaa ne 2 kiloa ja sanoa, että olin tasan vuosi sitten 20 kiloa lihavampi.

Toinen kuva on otettu kaksi viikkoa sitten, olin lähdössä serkkuni häihin. Hovikuvaajan puuttuessa turvaudun iPhoneen ja peiliin. Tämän kuvan otin lähinnä äitiäni varten joka asuu toisella puolella Suomea ja halusin hänen mielipiteen asusta. Kai tuosta nyt edes vähän muutosta huomaa? :D

170cm/98-100kg -  170cm/80-82kg

Tuo ensimmäinen on ehdoton ei! Ei enää ikinä noihin mittoihin. Mutta olen kyllä todella tyytyväinen siihen, että en ole pahimmillakaan ahmimiskausina palannut enää yli ysikympin vaan pysynyt aina alle sen. Edes nyt pääsiäisen mussutukset eivät nosta painoani enää yli 85 kilon. Sipsit, pitsat ja alkoholi käyttävät painoani siinä 83 kilon tietämillä, mutta ei sen yli. On tärkeää, että vaikka painon pudotus olisi hidasta, se ei ainakaan näistä lukemista nouse.

Että tällasta tänään. Yritän saada tulevien juhlien aikana sivustaotetun kuvan, jotta pääsisi ihan oikeasti vertailemaan onko niitä senttejä lähtenyt.

Ei kommentteja: