torstai 21. huhtikuuta 2011

Kuulumisia

Kevätväsymystä ilmassa. En tiedä olisiko sen pitänyt olla jo vai mistä tämä vetämättömyys johtuu.

Pari viikkoa mennyt yhden tai kahden lenkin vauhdilla, paino taas huitelee missä sattuu. Miksi se kasikympin alitus on niin vaikeaa?

Viime viikonloppuna oli häät joissa tuli syötyä ja juotua, illalla baarista kotiin vielä pitsan kautta. Sunnuntai meni niin hirveissä oloissa, ettei siihen auttanut kuin tutut krapulaherkut, ensin vähän sipsejä ja siihen perään karkkia.

Tämä viikko on mennyt ruokailujen suhteen hyvin, mutta eilen sattui tietoinen repsahdus. Kävin ystäväni kanssa pitsalla viimeisten työpäivieni kunniaksi. Lisäksi työkaverini osti minulle jäätelön.

Mutta tiedättekö, ei sen niin haittaa vaikka tämä viikko menee näin. Ensi viikosta lähtien minulla ei ole mitään muuta kuin aikaa keskittyä itseeni ja painonpudotukseen. Työt loppuu ja opinnäytetyö on palautettu. Olen siis ansainnut loman! Ajattelin viettää kaksi kuukautta ihan vain oleskellen ja itseeni keskittyen. Viime syksystä elämäni on ollut yhtä myllerrystä ja kaipaan pienen tauon kaikesta. Haluan vain tehdä sitä, mikä minusta tuntuu hyvältä ja mikä minulle on hyväksi. Jos nyt saisin aloitettua sen kauan haaveilemani saliharrastuksen. Olen kaivellut vanhoja ohjelmiani esille ja yritän niistä muodostaa tehokkaan kolmen päivän ohjelman.

Kesä tulee, aurinko paistaa ja mulla ei oo muuta ku aikaa! Kyllä kiitos :)

Ei kommentteja: