sunnuntai 5. joulukuuta 2010

Morkkis

Kuka on antanut minulle luvan herkutella? Ja vielä ihan surutta ahmin kaksin käsin kaikkia herkkuja. Miksi? Olen ollut jo pitkään ilman herkkuhimoja ja vielä ihan omasta halusta ja tahdosta. Ei minua ole haluttanut mitään. Mutta nyt, viikko on mennyt ihan vaan napostellessa kaikkea. On tehtävä kurinpalautus. Ei mitään herkkuja! Ilmeisesti se menee minun kohdallani niin, että kaikki tai ei mitään. Jos en syö karkkia/sipsiä, en myöskään halua niitä. Jos sorrun edes kerran, sorrun toisen ja kolmannenkin.

Minua niin harmittaa, että edellinen hyvä viikko sai painon ennätysalas ja nyt olen taas muutaman kilon paksumpi. Tosin ehkäpä nesteinä saisin vähän pois ja nopeaa. Itku tulee näiden kilojen kanssa kamppaillessa. Ei minulla muuten olisi ongelmaa, ei normaali ruoka ole minua lihottanut. Mutta tiedättekö ne ihanat Polly-karkit, ihanat nachot ja sipsit, pitsat ja kaikki muut ihanat pahat. Julistan kaikki herkut pannaan joulukuun 22. päivään saakka! Silloin starttaa matkani Hausjärveä ja joulunviettoa. Tosin 18. päivä minulla on pikkujoulut. Silloin saattaa pieni repsahdus tapahtua. Mutta kunhan se on hallittu. Mutta vähintään sinne saakka mennään lakkoillen! Tämä pitää. Minulla on muillakin elämänalueilla haasteita itsekurin kanssa ja täytyy tsempata niitten suhteen. Tiedän, että  pystyn jos vain pysyn lujana. Nyt näytän itselleni! Teen tätä kaikkea vain itseäni varten, en ketään muuta.

Ei kommentteja: