sunnuntai 20. maaliskuuta 2011

My virtual model

Päätin hieman mittailla itseäni, jotta voisin seurata mahdollista pienentymistäni mittanauhan avulla. Kun katselen itseäni peilistä, en useinkaan huomaa minkäänlaista muutosta entiseen ja ihmettelen ystävien ja tuttujen laihtumiskommentteja. Onhan se toki totta, että päälleni mahtuu pienemmät vaatteet kuin aikaisemmin, mutta kun odottaa näkevänsä jotain suurta pudotusta kilojen karistessa, ei huomaa ollenkaan sitä pientä kehitystä mitä koko ajan toivottavasti tapahtuu. Olen juminut tässä 82-84 kilon painossa liian kauan. Sen vuoksi tuntuu, ettei edistystä tapahdu. En tiedä miksi sinne alle 80 kilon on niin vaikea päästä. Haluaisin jo kovasti, että paino näyttäisi vaikka 76 kilon lukemaa. Mutta onhan sekin jo edistystä, kun H&M:ltä saa kassalle kiikuttaa M-koon farkkuleggingsit. Tämä nyt vain poikkeuksena. Liekö tehneet vahingossa erän isompia kokoja. Jotenkin tuntuu siltä, että edistystä ei ole tapahtunut, jos ei heti mene päälle M-koon paita vaikka kilojen putoamisen huomaa siinä, että L-koon paita alkaa olla löysä. Kaikki pitäisi vain saada heti. Kaikki mulle nyt.

Mutta niin, niitä mittoja. Nämä ovat vain tällaisia yksin mittailtuja epätarkkoja lukemia. Mittasin myös pohkeen, koska olen aina ajatellut juoksun hoikentavan sitä :D

Pohje: 40cm
Reisi: 66cm
Lantio 107cm
Jenkkakahvat 105cm
Vyötärö (kapeimmasta kohtaa): 85cm
Rinnan ympärys: 105cm
Hauis: 34cm

Halusin etenkin tuoda esille suuren eron jenkkakahvojen ja heti niiden yläpuolelle sijoittuvan vyötärön kapeimman kohdan välille. Voisin hyvinkin saavuttaa tiimalasivartalon, mutta millä ihmeellä minä saan nuo kahvat sulatettua? Se tuntuu aina olevan minun vaikeuteni. Ehkä ne vain on luotu minulle pysyväksi.

Tein aikani kuluksi virtuaalimallin itsestäni nyt ja sitten hoikempana. Pitäisi näkyä eroja. Ja kun minusta ei sellaista tikkulaihaa saa vaikka laihtuisin kuinka. Olen isokokoinen, joten laitoin myös mallin isokokoiseksi.

Essi 82kg ja 64kg

Ei kommentteja: