perjantai 5. marraskuuta 2010

Finally

Jee!!! Puntari-perjantai ja vaa'an lukemat ovat 86 kiloa. Olen siis laihtunut viikossa 1,9kg ja olen 300g päässä dieettivaiheen alimmasta lukemasta. Olen NIIN tyytyväinen. Tosin olen kamppaillutkin tämän viikon syömisen kanssa. Olen ollut todella vähillä kaloreilla, en kuitenkaan ole tuntenut nälkää. Näin olen siis dieettini kuvitellutkin sujuvan. Nyt vain samaa tahtia painoa alaspäin! Tuntuu ihan mahtavalta, kun paino on jumittanut samoissa lukemissa monta viikkoa ja ainoa suunta on aina ollut ylöspäin. Nyt mennään siis alas.

Ihan huikean hyvä fiilis. Tosin huomenna on juhlapäivä, viiniä luvassa. Kalorit kattoon, mutta ei se mitään. En ole pitkään aikaan (omasta mielestäni) juhlinut ja nyt on aika aukaista korkki.

2 kommenttia:

Quantina kirjoitti...

Onnittelut! Tiedän omasta kokemuksesta, miten raivostuttavaa samoissa lukemissa junnaaminen on ja miten ihanaa on kun viimein paino nytkähtää alaspäin. :)

Iloa ja voimia syksyyn!

Essi kirjoitti...

Kiitos :)

Tuo painon jämähtäminen on yleensä ollut se kompastuskivi laihduttamisessa. Sitä luulee, että nyt loppu painon putoaminen ja masentuu. Mutta nyt ei masennuta!

Hyvää syksyä ja onnistumisia sinnekin :)