perjantai 26. marraskuuta 2010

It's never enough

Puntarin lukema näytti tänä aamuna 83,2kg eli 1,1kg ollaan tultu jälleen alaspäin! Voisin sanoa, että tuntuu mahtavalta, mutta kun ei ehkä tunnukaan. Nyt kun paino on taas tippunut, haluaisin sen tippuvan vauhdilla. Olen jouluksi menossa siis äitini luokse jonne on tulossa sukulaisia joita en ole nähnyt vuoteen. Haluaisin laihtua paljon ja näyttää hehkuvalta. Haluaisin päästä siihen 500 euron tavoitteeseen 76 kiloa, ennen lähtöä. Tosin taitaa olla aika mahdotonta sillä painon pitäisi pudota noin 1,75 kiloa viikossa eikä se minulla todennäköisesti tule onnistumaan. Liikkuakin pitäisi eikä se minua tällä hetkellä houkuta.

Joka talvi minulla on omasta mielestäni hyvä syy olla liikkumatta. En minä kylmää valita vaan sitä, ettei minulla ole oikeanlaisia vaatteita talviulkoiluun. Joka vuosi käyn katselemassa takkeja ja housuja, ikinä niistä ei mikään lähde kuitenkaan mukaan. On siis totta, ettei minulla ole tarpeeksi lämpimiä vaatteita pakkaskelin lenkille. Olen kuitenkin tänään lähdössä Rajalle katselemaan josko sieltä löytyisi joku hyvä setti.

Hyvää viikonloppua :)

1 kommentti:

Absurde kirjoitti...

Hienoa, olet lähempänä tavoitettasi :). Ja voihan olla vaikka näyttäisi mahdottomalta tiputtaa joskus painoa tietty määrä, joskus oma keho kuitenkin yllättää jompaan kumpaan suuntaan.

Itselläni vauhti oli yleensä kilon luokkaa, mutta oikeastaan 3-4 kiloa kuukaudessa ja sykli oli kolme viikkoa ei tippunut ollenkaan ja sitten yhden viikon aikana tippui paljon.

On ihanaa kun saa jotain näytettävää esim. sukulaisille ja tutuille, että pystyy tekemään jotain mitä on halunnut jo jonkin aikaa.

Hyvää viikonloppua sinnekin :)