keskiviikko 11. tammikuuta 2012

Näinhän siinä käy

Ahahhhaaa, ihana olla niin optimistinen liikkumisten suhteen. Eilen kävin pumpissa, mutta juokseminen jäi. Tänään yhyhyy, kamala räntäsade ja yövuoroon meneminen, eihän sitä sillon tartte juoksemaan lähteä. No ei hätä ole tämän näköinen, loppuviikkona vapailla liikutaan urakalla. Huomenna varattu taas pumppi ja juoksemistakin ois edessä. Työ kummasti hidastaa tätä liikkumista... tai hidastaa kun sen antaa hidastaa.

Tiedättekö kun on sellainen kaikki mulle heti nyt? Minulla on noin 4kk aikaa treenata puolimaratonia varten ja olen jo alkanut panikoimaan, että ei se onnistu! Tällä hetkellä juoksu on lähinnä lönköttelyä ja toiveita siitä, että pääsisin nopeasti viime kesän kuntoon. Maksimissaan olen tehnyt silloin 10km lenkkejä. Kuinka nopeasti 3 kuukauden juoksemattomuudella pääsen taas kympin kuntoon? Olenkohan liian optimistinen? No, ei se auta kuin yrittää. Viime kevään ja kesän aikana harjoittelin pelkkää juoksua enkä ollenkaan lihaskuntoa. Nyt kun pumppi on tullut mukaan, sillä varmaan on positiivinen (huomattava?) vaikutus juoksussa?

Hei ja Helsingissä asuvat/lenkkeilevät/maastot tuntevat saavat antaa mielellään minulle vinkkejä hyvistä lenkkeilyreiteistä! Ei tarvitsisi aina tuota Töölönlahden rinkiä kiertää eri variaatioilla. Olen myös tulostanut puolimaratonin reitin ja ajattelin jossain vaiheessa ottaa osia sieltä ja kävisin tutustumassa niihin reitteihin.

Ei kommentteja: