lauantai 2. lokakuuta 2010

Break-up

Unohdin eilen kokonaan sen, että on punnituspäivä. Oli niin paljon muita asioita huolehdittavana ja murehdittavana. Kuten esimerkiksi se, että sanoin poikaystävälleni, etten halua enää olla yhdessä hänen kanssaan. Se oli nyt minun päätökseni kun hän ei osannut sanoa mitään. Naamasta näki, että todennäköisesti hän sitä haluaa, mutta ei osaa sanoa. Minähän en todellakaan sitä halunnut, mutta en ala roikkumaan suhteessa jossa toinen ei ole onnellinen. Olen surullinen, mutta ehkä ennemmänkin vihainen. Tämä tilanne tuli niin yllättäen, että kumpikaan ei oikein tiennyt mitä tehdä. Mutta asioita tapahtuu ja sellaista elämä on. Voi olla, että aika tuo meidät takaisin yhteen, mutta katsotaan sitä sitten. Nyt alan elämään omaa elämääni ja tämä kyseinen herra saa miettiä olenko minä se jonka hän haluaa (ja sellaisena kuin minä olen) vai antaako se jonku äitinsä vaikuttaa asiaan melkein 4000 kilometrin päästä. Nainen ei ole ikinä nähnyt minua eikä varmaan tule ikinä näkemäänkään. Ei meillä ole edes yhteistä kieltä. Itkettää, mutta olenhan minä ennenkin erosta selvinnyt.

kuva

Mutta sitten vähän mukavampaan asiaan, siihen punnituspäivään. Olen käynyt viikolla todella harvakseltaan puntarilla. Syönyt välillä enemmän ja välillä vähemmän. Jotakin on tullut kuitenkin tehtyä, sillä vaaka näytti 85,7 kiloa!!! Vähän vielä pois ja olen saavuttanut ensimmäisen etappini, alle 85 kiloa. Olen todella onnellinen. Nopeampaakin tietenkin voisi laihtua, mutta nyt mennään tätä vauhtia. Pääasia, että kilot putoaa :)

kuva
Tänään lähden katsomaan yksiä farkkuja josko niistä menisi joku hyvä koko päälle ja ne näyttäisivät hyvältä. Tarvisin todella paljon uusia housuja. Paitoja lihavan on aika helppo löytää, mutta minun vartalomalli ei ole ihanteellinen housuille, joita suurimmaksi osaksi nykyään myydään. Olen vähän katsellut Kappahlilta oikealla näkyviä housuja. Housut ovat uudesta Magic-mallistosta ja niiden luvataan tukevan ja kohottavan. Se ei tosin ollut syy miksi haluan näitä testata. Ne vain sattuvat näyttämään siltä, mitä minä nyt housulta tarvisin. Hyvät farkut saapaskeleille.

Ei kommentteja: