torstai 28. lokakuuta 2010

Holiday

Keskiviikkona pakkasin tavarani, astuin kello kahden junaan ja suuntasin Hausjärvelle! Täällä sitä majaillaan äitin uudessavanhassa rintamamiestalossa ainakin sunnuntaihin asti. Lenkkivaatteet on mukana sykemittaria myöten, mutta ainakaan tänään en ole kirpputorikiertelyä enempää jaksanut itseäni liikuttaa. Päivä oli sateinen joten sain hyvän tekosyyn pysytellä sisällä. Äiti kuitenkin jaksoi lähteä koirien kanssa ulos, joten lenkkiseuraa olisi ollut.

Huomenna on punnituspäivä. Kun näen lukeman, olen varma, että haluan lähteä lenkille :D Tällä viikolla puntari pompsahti niinkin isoon lukemaan välillä kuin 89 kiloa. En tiedä miten olen niin päässyt repsahtamaan. Vaikka pussikeitoilla olen mennyt hetken aikaa, kaikki pitsat ja sipsit näkyvät puntarissa vasta nyt. Täällä aion nauttia hyvästä ruuasta, mutta kohtuudella. Sitä paitsi hyvän kotiruuan ei pitäisi edes lihottaa. Tosin tänäänkin olen syönyt vain pari perunaa ja vähän makkaraa, salaattia ja yhden sämpylän. Tosin herkkuna olen maistellut hieman Ben&Jerry's jäätelöä. Sallittakoon se minulle, olen lomalla.

Ei kommentteja: