torstai 4. elokuuta 2011

I will

Täällä ollaan tosiaan viime ja tämä viikko vietetty sellasta elämää, että ei oo kauheesti kaloreita laskeskeltu ja kesäjuomakin on maistunut ihan kiitettävästi. Jotenkin tullu sellanen olo, että pakko ottaa loppukesästä kaikki irti. Ja minä olen niin helppo. Eilen illalla terassilla join ihan vaan jääkahvin aluksi, mutta sitten se vaihtui jossain vaiheessa olueksi. Kävin tuossa aamulla puntarilla ja siellä oli tapahtunut parin kilon nousu. En minä sitä kauhistunut, sillä ongelma on korjattavissa. Ja pääasia että missään tilanteessa ei yli kasikympin enää mennä.

Tein eilen hieman realistisemman tavoitetaulukon syksyä varten. Tavoittelen aina jotain yli kilon pudotuksia viikolle ja ne minun tämän hetken elämäntyylissä ovat vain lähes mahdottomia. Miksi en siis laittaisi sellaisia tavoitteita, joihin minulla on mahdollisuus päästä. Ei minulla ole mikään kiire tämän laihtumisen kanssa. Ja eipähän tulisi niin suuria pettymyksiä aina puntarille astuessa.

Mutta jos ei mulla muuta, niin ainakin se, että minä en lannistu! :D

Ei kommentteja: