lauantai 1. tammikuuta 2011

Uusi vuosi, uudet (vanhat?) kujeet

No nyt on sitten juhlat vietetty ja tarkoituksena on palata jälleen parempiin tapoihin. Tässä on osaksi uuden vuoden lupausta, mutta myös paluuta laihdutuskamppailuun. Jatkan siitä, mihin edellisellä kerralla jäin. Kiloja on varmasti kertynyt useitakin tässä juhlakaudella, mutta eihän me niistä murehdita, niiden kimppuun käydään nyt ja ne karistetaan!

Minulla on suunnitelmissa aloittaa huomenna VLCD ja olla sillä 10.1. saakka jolloin alkaa tämä Jutta Gustafsbergin Go Fat Go-haaste johon olen ilmoittautunut tällä kertaa mukaan. Eihän siitä haittaakaan ole kokeilla. Katsotaan millaisia tuloksia saisin aikaan. Alkuvuosi on viimeinen läskien aikakausi, sen olen itselleni luvannut. Kesällä voin huoletta olla hihattomissa paidoissa eikä minun tarvitse murehtia leveneekö kädet luonnottoman suuriksi niiden painuessa kylkiäni vasten.

Olen taas niin intoa täynnä, toivottavasti muutkin ovat :)

1 kommentti:

Iso P kirjoitti...

Minäkin ilmottauduin go fat go -haasteeseen, samanlaisin ajatuksin. Hyvä asenne, tsemppiä matkaan!