tiistai 28. kesäkuuta 2011

På liv och död

Täällä ollaan grillailtu koko päivä. Ei kylläkään ruokaa vaan olen paistatellut päivää omalla pikku parvekkeellani. Tein sinne sellaisen pehmeän keitaan, vaikka mikään tilaihme tuo laatikko ei olekaan. Mutta hyvin ajaa tehtävänsä.

Olen todella ylpeä itsestäni, sillä olen syönyt nyt muutamia päiviä (se on jo ajassa saavutus!) todella hyvin. Hiilihydraatit ovat pysyneet alle 60g ja proteiinit lähes joka päivä nousseet sinne 100g paikkeille. Nälkä on pysynyt loitolla ja turvotus poistunut Saa nähdä mitä puntari perjantaina näyttää. Odotan innolla uudestaan 80 kilon alitusta.

Ruokapuolen ollessa kunnossa, ei kaikki kuitenkaan ole mennyt ihan suunnitelmien mukaan. Olen liikkunut viimeksi lauantaina. En vain ole jaksanut suunnata lenkille. Vetämättömyyttä ja laiskuutta. Ehkä tämä tästä.

Olen jotenkin stressaantunut tulevasta. Olen laittanut useita työhakemuksia ja suurimman osan hakuaika päättyy 30.6, joten odottelen yhteydenottoja. Toivottavasti edes joku tärppäisi. Pääsisin muuttamaan ja siltä osin aloittamaan puhtaalta pöydältä. Jotenkin tämä odottaminen, asioiden pähkäileminen ja mahdollinen muuttaminen pyörivät päässä ja vie kaiken keskittymisen. Voi kunpa se yksi ja mieleisin paikka minulle tarjottaisiin!

Ps. Viimeinen syy katsoa Ruotsin pelastajia. Kaikki muut ovat lähteneet pois. Enkä tiedä miksi juuri Magnus, eihän se ole edes komea! :D
kuva

Ei kommentteja: