keskiviikko 16. maaliskuuta 2011

!!!

Aivan mahtava fiilis kun päivän on seisoskellut työpaikalla, päässyt kotiin yhdeksän aikoihin ja sen jälkeen jaksaa lähteä lenkille! Kävin 3km lenkin, josta hölkäten/juosten meni 2km. Lenkki ei sinänsä kauaa kestänyt, 29min. Samoten kulutettu kalorimäärä jää alhaiseksi. 218kcal, 25% rasvaa. Tuollaisella lenkillä syke pysyi melkolailla koko ajan ylhäällä. Maksimisyke oli 190 ja keskisyke 145.

Tarkoituksena olisi tällä viikolla jatkaa näitä puolen tunnin pyrähdyksiä ja käydä viikonloppuna tekemässä pari pitempää lenkkiä ihan vain kävellen. Olen pitkästä aikaa koko viikonlopun vapaalla ja toivottavasti ilmat suosii! Haluaisin niin ulos auringonpaisteeseen lenkkeilemään. Nämä juoksulenkit käy ihan hyvin pimeällä, mutta haluaisin käydä vähintään 1,5 tunnin lenkkejä ihan päivänvalolla.

Suuhun olen päivän aikana pistänyt vain kaksi tortillaa täytteenä jauhelihaa, salaattia ja papuja. Sekä yhden mandariinin. Nyt mahdollisesti syön vielä iltapalaksi maitorahkaa ja mehukeittoa. Täytin kotona vesipullon mukaani ja vettä tuli juotua huomattavasti enemmän kuin tavallisesti. Yleensä käyn kaupasta ostamassa jonkun hiilihapollisen veden ja sitä tulee juotua huomattavasti vähemmän kuin tavallista vettä. Otan siis tästäkin eteenpäin aina tavallista vettä mukaan. Ai että. Oon niin ilonen! :D

Tänään himoitsin töissä Kingis-jäätelöä, Picnicin patonkia ja Arnoldsin donitsia. Näin entisen poikaystäväni uuden tyttöystävän jonka jälkeen kaikki himot katosivat ja mielessä alkoi pyöriä vain juoksulenkki. Kieltäydyin siis kaikista houkutuksista! Hyvä minä! HYVÄ MINÄ!

(pakko vähän kehua ja tsempata itteä :D)

Ei kommentteja: