perjantai 18. maaliskuuta 2011

Miks pitää olla otsikoita?

Kyllä kiitos, näitä aamuja lisää! Aurinko paistaa täydeltä taivaalta ja pakkasasteita on vain kolme. Suuntasin siis sängystä päästyä jälleen lenkille. Kotona tunnustelin mahdollisia rakkoja jotka uusista kengistä on tullut. Mutta ne eivät vaikuttaneet niin pahoilta, että lenkki olisi täytynyt jättää väliin. Ehkä laiskuus saattoi hieman olla rakkoja isompi este. Suuntasin tutulle reitille, mutta kiersin kuitenkin hieman pitemmän kautta ja ihan vain kävellen. Kävelyn ehtona oli, että syke pysyy kakkostasolla. Ja niinhän se lähestulkoon koko lenkin ajan pysyi. 5,5km tuli käveltyä ja noin 50min siinä meni. 362 kcal, 31% rasvaa. Sykkeet 140/180.

Olen ihan innoissani iPhonen iSport Training-ohjelmasta kun saan mitattua sillä lenkin pituuden. Lisäksi se myös mittaa keskinopeuden. Kaloritkin se näyttää, mutta minulla ne meni vähän yläkanttiin. Kaloreita ja sykettä varten minulla on sykemittari. Olin lenkkareita hankkiessani harkinnut myös Niken lenkkareita, koska niihin saa sen iPhonen kanssa synkkaavan anturin(?) joka mittaa samaisia asioita. Mutta enhän minä sellaista tarvi tämän IST-ohjelman vuoksi joka on sitäpaitsi ilmainen.

Kolmeksi töihin ja viikonloppu onkin vapaa. Lauantaiksi on luvattu lumisadetta, mutta sunnuntaina pitäisi olla loistoilma pitkälle kävelylenkille. Hyvää perjantaita kaikille!


ps. Olin kiertää tänään lyhyemmän lenkin, mutta kaivoin mielestäni kuvan entisen poikaystäväni uudesta, jolloin muutama kilometri lisää meni ihan helposti :D Hah. 

pps. Ai niin, puntarilukema näytti tänään 83,5kg. Mistähän lie moiset numerot tupsahtaneet? Olen yrittänyt syödä hyvin ja liikkunutkin olen. Noh, olen varma, että kilot lähtevät ennen pitkää.

Ei kommentteja: