tiistai 29. maaliskuuta 2011

Painovoimaa

Jos joku huono puoli laihtumisessa on, niin se on ehdottomasti se, että loppujen kilojen pudottaminen on entistä hankalampaa. Käväisin tuossa lenkin ja ajattelin mielessäni, että käyn samanlaisen lenkin minkä olen aikaisemminkin käynyt. Muutamia kuukausia sitten aikaa siihen on kulunut noin 1,5 tuntia ja kaloreitakin kulunut 600-700. Tällä kertaa aikaa kului vain tunti ja kaloreitakin kului vain 494, siitä 35% rasvaa. Sykkeet 133/164. Lenkin pituus oli hieman yli 6km. Sykkeet pysyi lähes koko lenkin ajan ykköstasolla. Mun pitää tehdä kovasti töitä, että saan pelkällä kävelylenkillä sykkeen pysymään kakkostasolla. Ei siinä, hienoahan se on että myös kunnon puolella tapahtuu kehitystä, mutta mistä saan sen tsemppivaihteen päälle, että jaksan alkaa tekemään tuplasti tehokkaammin töitä pudottaakseni loputkin kilot?!

Myös vanha ei-toivottu ystäväni on palannut. Leipä on jälleen salakavalasti hiipinyt ruokalistalleni, samoin kuin pasta. En ole pitkiin aikoihin ostanut kotiin kumpaakaan ja olen huomannut oloni selvästi kevyemmäksi kun olen molemmat jättänyt pois. Nyt olen kuitenkin jostain syystä antanut itselleni luvan tehdä ruokia (lämpimiä voileipiä, pastaa ja tonnikalakastiketta) joissa on enemmän tai vähemmän leipää tai pastaa. Ja kun voileipiin tulee sitten päälle esim juustoa ja pastan kanssa syön jotakin kermaista kastiketta. Hei vaan kevyt ruokavalio. Tästä syystä olen päättänyt huomenna aloittaa jälleen pussikeittoilemaan. Minun on pakko hieman tehdä kurinpalautusta ja samalla toivoisin, että tämä jumittava paino lähtisi taas laskuun päin. Tällä mennään!

Ei kommentteja: