torstai 19. toukokuuta 2011

2009!

Ulkona vaan sataa ja sataa. Vetää mielenkin vähän harmaaksi. Lenkillekään ei huvita lähteä.

Vanhoja kuvia selatessani tuli eteen tasan kaksi vuotta sitten otettu kuva. Kuvan laatu on hieman kehno, mutta siitä kyllä ainakin omaan silmään pistää kuinka kamalassa kunnossa sitä on ollut. Kuinka LIHAVA! En minä itseäni tuntenut erityisen lihavaksi, mutta kuvat sen kertovat. Kähdet sojottavat viistosti alaspäin kun eivät mahdu mahamakkaroiden takia osoittamaan suoraa maata kohti. Jalat kääntyvät hassusti kun reidet osuvat yhteen hiertäen samalla kaikkiin housuihin reiät. Minua ahdistaa katsoa tuota kuvaa, kuinka hankala minulla on mahdollisesti kuitenkin ollut olla.

En todellakaan ole vielä tyytyväinen itseeni ja omaan painooni, mutta olen onnellinen siitä missä nyt olen. En tiedä tuon hetken tarkkaa painoa, sillä en omistanut silloin puntaria. Luultavasti sitä sadan kilon luokkaa mennään. Huh.

Haastoimme ystäväni kanssa toisemme painonpudotukseen ennen juhannusta. Minun olisi tarkoitus saada noin seitsemän kiloa pois. Ystäväni halusi saada viisi kiloa omasta painostaan ja laskimme prosenteissa kuinka paljon se tekisi minun painossani yritämme siis prosenteissa pudottaa saman verran. Katsotaan kumpi saa parempia tuloksia aikaiseksi.

Nyt takaisin vaatekaappien kimppuun! Pesin eilen viisi koneellista pyykkiä ja nyt olisi tarkoitus järjestää vaatekaappi uuteen uskoon. Samalla käyn läpi vaatteet, mitkä menevät kirpparille ja mitkä päätyvät tänä kesänä käyttöön. Osa viime kesäisistä vaatteista saattaa olla hieman isoja, mutta uskoisin, että suurin osa vaatteista istuu viime kesäistä paremmin. Yleensä teen löytöjä vaatekaappiani siivotessa, katsotaan miten käy nyt.

Ei kommentteja: