perjantai 27. toukokuuta 2011

Makeover

Ihan pakko tulla esittelemään eilisen illan ajanviettotapa.

Olen luonnostani jotain maantienharmaan ja vaalean välimaastossa olevan hiusvärin omistaja. Olin pitkään täysin blondi, kunnes päätin joulukuussa tosiaan värjätä hiukset täysin tummiksi. Kesää kohti mentäessä alan kuitenkin jälleen haikailemaan vaaleiden hiuksien perään. Miten ihana olisi saada sellaiset tuhkanvaaleat hiukset tummemmilla raidoilla! Mutta tummista takaisin vaaleiksi, mikä operaatio siinä onkaan! Enkä kyllä ala siihen enää ikinä kotikonstein. Olen sen kerran tehnyt, olin välillä tyvestä vaalea, latvoista ruskea, tai sitten täydellinen amisporkkana.

Eilen sitten innostuin tekemään Hollywood Makeoverin. InStylen sivuilla voi ladata oman kuvansa ja kokeilla sitten omaan päähänsä julkkisten hiuksia! Tämän saman asian on voinut tehdä kyllä myös MTV3:n Helmiklubi-sivuilla, mutta minusta tämä InStylen ohjelma toimii paremmin. Kuvan ei välttämättä tarvi olla suoraan edestä, kuten Helmiklubin Tyylitalon muuttumisleikissä. Eilisen illan sitten tosiaan testailin muutamia hiuksia päähäni ja yritin tutkailla mikä väri olisi minulle parhain. Tässäpä teille vähän parhaita paloja :D Lähinnä kasvojen väriin ja muotoon sopiviin hiuksiin tarvisin vinkkiä. Naamansuttauksesta johtuen on vaikea hahmottaa kokonaisuutta. Ja miksi edes suttaan, kyllä noista halutessaan minun naamani tunnistaa!



Klikkaamalla saa kuvia suuremmaksi! Käykääpä tekin testailemassa pientä Hollywood Makeoveria.

Ei kommentteja: