tiistai 10. toukokuuta 2011

Jippikayjee!!

Rakastan sauvoja! Miksi en ole aikaisemmin tajunnut niitten tosiaankin tehostavaa vaikutusta?! Olen ajatellut sauvakävelyn olevan vain mummojen laji, ja että näytän tyhmältä sauvoessani. Mutta ehei, nyt on ihan sama miltä näytän jos sykemittari alkaa näyttää tällaisia lukemia: 59:02, 5.94km, 628kcal, 25% rasvaa. Sykkeet 149/165. Aivan mieletöntä! Tuollainen kävelylenkki on tavallisesti kuluttanut sen noin 400 kaloria ja sykkeet on pysyneet ykköstasolla. Keppien kanssa sauvotaan yli 200 kaloria enemmän ja sykkeet pysyy kakkosella. Minulla on ollut hankaluuksia saada sykkeet kakkostasolle. Kävellessä en saa sykettä kohoamaan tarpeeksi ja hölkätessä/juostessa se nousee lähes aina kolmostasolle. Mutta nyt on löytynyt keino!!! En voi hehkuttaa tarpeeksi, tulin niin hyvälle mielelle tuosta lenkistä. Että täältä sauvat saa ehdottoman suosituksen! Kokeilkaa :)

Huomenna on opinnäytetyöseminaari ja kypsyyskoe. Näin lähellä ollaan valmistumista. Muutama pikkutehtävä sen jälkeen ja minulla on ammatti. Vaikka nyt on paljon ikävääkin meneillään, täytyy yrittää olla iloinen näistä pienistä asioista.

Ai niin, ja hain tänään postista paketin jossa oli vaatteita. Oli todellakin ilo huomata, että M-koon mekko oli parempi, kuin L-kokoinen! Joissakin vaatteissa tosiaan M istuu nykyään paremmin. Toki on vielä vaatteita, joissa on pakko ottaa L, mutta mitä useampi M-kokoinen vaate, sitä iloisempi olen minä! Vielä kun alittaisin sen kasikympin niin kesän vois alottaa hyvillä mielin!

Ei kommentteja: