perjantai 6. toukokuuta 2011

Elämä rullaa

Hola hola, täällä ollaan kohteessa vaikka pientä kiirettä ja masennusta onkin ollut ilmassa!

Kiirettä tosiaan pukkaa opinnäytetyön suunnalta, keskiviikkona on seminaari ja siihen mennessä täytyisi olla siis hommat paketissa ja arvosteltava versiokin opettajien hallussa. Viimeiset raapustukset ja olen sosionomi! (eihän siihen mennytkään kuin viis vuotta)

Masennusta on aiheuttanut puntari. Pääsiäinen ja vappu ovat tehneet tehtävänsä ja puntarin lukema heilahti niinkin korkealle kuin 84,9kg. Mutta tänä aamuna nesteet oli häipyneet ja palaaminen normaaliin kevyeen ruokavalioon pudottivat lukemat turvalliseen 80,6 kiloon. Eli siitä jatketaan. Minulla on tasan viikko laihduttaa, kunnes on taas uudet, koko viikonlopun kestävät juhlat. Mutta sen jälkeen olen vapaa kaikista kemuista ja saan keskittyä VAIN laihduttamiseen. Koulukin on siinä vaiheessa jo pulkassa.

Helpottavaa ja ihanaa. Eilen kävin lenkillä ja juoksin 5 kilometrkin lenkistä puolet ja puolet kävelin erittäin reippaasti. Viime viikon vähäisestä liikkumisesta ansaitsin itselleni kuitenkin pokaalin sykemittariin. Kyllä tämä tästä! Kai se laihduttaminen minulla on vain yhtä ylä- ja alamäkeä.

Ps. Vapulta otetuista kuvista olen monelta saanut mahtavaa palautetta. Olen kuulemma hoikistunut :) Lupaan toukokuun loppuun jonkun kunnon ennen ja jälkeen-kuvat.

Ei kommentteja: