lauantai 21. toukokuuta 2011

Heleppua ku heinänteko!

Melkosen lenkin tempasin tuossa äsken. Noin 1h 20min erittäin reipasta sauvakävelyä, kilometrejä kertyi 8,61 ja kaloreita kului 1026! Ihan älytön lukema, että sitten yli tuhannen kalorin lenkki! Ihan mahtava fiilis.

Kävin tänään myös aamulla puntarilla ja olen varma, että ensi perjantaina vaaka näyttää alle 80 kiloa, koska jo tänä aamuna lukema alkoi seiskalla!! Ihan mieletöntä sekin! Olen niin kauan odottanut sitä lukemaa.

Tässäpä hieman eilisiä Kiloklubin lukemia. Yritän pitää kalorit jonkin aikaa alle 1000 päivässä. Tiedän sen olevan todella niukkaa, mutta minulla toimii aluksi vain radikaalit keinot. Pitkään jatkunut syömis/herkuttelukausi on pakko stopata ja mielihalut on karsittava minimiin. Siksi yritän vähän rauhoittaa. En kuitenkaan näe nälkää. Minulla on hyvä ja kylläinen olo. Eiliset pallot eivät päässeet vihreälle, mutta tänään on tulossa muutos kun suunnittelin ruokalistan etukäteen. Pyrin kuitenkin 1000 kaloriin saamaan kaikki pallot vihreiksi.


Kasviksia eilen minulla oli 448g, joten ei se mikään mahdottoman huono määrä ollut. Energia on sen vuoksi punaisella, että eilisen koko ruokavaliosta rasvaa oli vain 15%, kun sen kokonaismääräksi Kiloklubi suosittelee yli 25%. Kuituja sain 21g suositellun 25g sijaan. Joten ei nyt mikään ihan surkea ruokapäivä kuitenkaan. Tänään yritetään korjata asiaa.

2 kommenttia:

Excited kirjoitti...

Onko toi kiloklubin kalorilaskuri toiminnut sulla hyvin? Mä ajattelin laskuttaa mun kalorit just joko siellä tai yhellä maksullisella nettisivustolla. Onko se tarpeeksi tarkka, esim. jos teen itse smoothien, voiko sinne syöttää kaikki aineosat grammoineen?

Essi kirjoitti...

No nehän on vaan suuntaa-antavia lukemia, mutta ihan tyytyväinen olen ollut. Kaikki voi laittaa grammoina tai desilitroina.

Kannattaa kokeilla ennen maksulliseen palveluun liittymistä. En tiedä onko ne kuinka paljon parempia, mutta uskon, että Kiloklubillakin pärjää.

Itse teen niin, että syötän edellisenä päivänä tai aamulla tulevan päivän ruuat, jotta nään saanko tarpeellisen määrän kaikkea. Pystyy helposti sitten katsomaan mitä lisää ja mistä pitäis karsia.