sunnuntai 24. heinäkuuta 2011

Tunnustus

Saatoin eilen lähteä hieman juhlimaan. Kaunis, kuuma kesäilta ja ulkoilmakonsertti. Pakkohan minun oli. Mutta miten mahtavaa, ei sipsejä ja muita herkkuja juomien kera eikä aamuyöstä rasvaista pitsaa! Päivällä punnitsin itseni ja painokin oli päässyt hieman tippumaan eikä minulla ole lainkaan turvonnut olo kuten yleensä näitten juhlailtojen jälkeen. En tunne siis mitään morkkista.

Yksi pieni huomio eiliseltä. Vietin yöni tämän erään läppärimiehen luona, jonka olen aiemminkin joskus maininnut. Kun olimme laittamassa nukkumaan, hän kysyi halusinko lainata yöpaidaksi hänen paitaansa. Ensimmäistä kertaa minulla tuli sellainen olo, että joo, voin lainata enkä pelännyt paidan olevan kireä. Hassu huomio, mutta minulle tärkeä :D

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ehkä hassy huomio, mutta ei yhtään kummallinen;) meinaan mulla on aina ihan sama! pelkään, että jos lainaan miehen jotain paitaa että se on mulle kireä, vaikka sen kuuluis olla iso!:D

Essi kirjoitti...

Sitä haluais olla niin ku telkkarissa naiset miestensä paidoissa :D