tiistai 28. syyskuuta 2010

Dreams

Tulipa tehtyä onnistunut lenkki tänään. Sykemittari kertoi, että kunto JA rasvanpolttokyky parantumassa. Yleensä se on vain toinen noista. Liikuttua tuli 1h 8min, 604 kcal, 40% rasvaa.Sykkeet 128/145. Tällä viikolla olen kuluttanut liikkumalla jo 1609 kaloria eikä nyt ole vasta ku tiistai.

Mikään muu ei sitten sujukaan ihan suunnitelmien mukaan. Olen aika hukassa. Lähinnä parisuhde ja kouluhommat painavat mieltä. En tiedä ollaanko tässä taas kohta sinkkuja. On vaan harmillista, kun kumpikaan ei ole tehnyt mitään väärin ja kumpikin rakastaa toista, mutta on vaan sellaisia asioita joiden vuoksi ei voitais olla yhdessä. Tai minun puolesta voitaisiin, mutta toisen mielestä ehkä ei. Tämä asia painaa minua ihan todella paljon, olinhan ihan varma että tämä on nyt tässä ja olen löytänyt sen jonka kanssa haluan olla koko loppuelämän. Sitten se ei menekään niin.

Yksi piristävä asia on kuitenkin se, että olen taas tosissani alkanut suunnitella Australiaan muuttoa. 2007 syksyllä kun ensimmäistä vaihtoa suunniteltiin kavereiden kanssa, Australia oli ykkösvaihtoehto. Hakuajat olivat vain silloin mennyt umpeen ja lähdettiin sitten käymään visiitti Portugalissa. Siitä vaihdosta jäi niin positiiviset muistot, että Australian keikkakin on toteutettava. Jos saisin valmistuttua nyt joulukuussa, kevään keräisin rahaa ja sitten syksyllä vois lähteä vaihtoon. Ois todella hienoa. Jos en lähde, tulen katumaan sitä paljon.
kuva
kuva  
kuva
Näitten kuvien pitäis kyllä laittaa vauhtia koulutehtävien tekemiseen ja valmistumiseen. Kuvat ovat siltä alueelta, jossa mahdollinen tuleva harjoittelupaikka sijaitsee.

Ei kommentteja: