torstai 2. syyskuuta 2010

As I Am

Heipparallaa!

Syksyn virallista toista päivää vietetään ja aivan ihanassa säässä. Alkusyksy on siitä ihana, että aurinko paistaa ja ilma on vain hiukan viileää. Lenkille lähtiessä ilma on raikas ja syksyn tuoksu on todella ihana. Minä tykkään syksystä. Olen sitä jo odottanutkin. Me likes.

Eilinen reilun tunnin lenkki kuluttu minusta 649 kaloria ja 37% rasvaa. Keskisyke 131 ja maksimisyke 165.

Muuten eilinen päivä ei mennyt ihan nappiin, jatkoin samaa linjaa kuin koko alkuviikon. Söin eilen pitsaa. Ja söin vielä koko pitsan. Antakaa tämä heikko hetki minulle anteeksi. Eilen olin ihan maani myynyt ja todella pahalla päällä tästä retkahduksesta, joka olisi niin helposti voitu välttää. Tänään taas en ota morkkista tuosta. Maha toimi aamulla todella hyvin (mitä se ei ole tehnyt varmaan pariin viikkoon) ja puntari näyttää noin kilon vähemmän. Se on pomppinut tällä viikolla reippaassa 89.8 lukemassa ja nyt se sitten oli 88.8. Lisäksi sain tuosta eilisestä mässäilystä tarpeekseni ja tänään on taas motivoitunut olo VLCD-pussien syöntiin. Olen syönyt peruna-purjo-keittoa monena päivänä ja jotenkin tuntuu, että se jumittaa painoani. Yritän vain keksiä jonkun tekosyyn. Tänään aion olla pelkillä kylmillä pirtelöillä, ne laskee turvotusta mukavasti ja laittaa turvotukset liikkeelle. 

Olen huomannut, että esimerkiksi kuumat juotavat, erityisesti tee, aiheuttaa minulle turvotusta. Nyt taas sitten epäilen, että nämä kuumat keitot aiheuttavat samaa. Voikohan turvotus johtua siis näistä vai mikähän sille on syynä? 

Ei kommentteja: