maanantai 13. syyskuuta 2010

Wake me up when September ends

Tänään, punnituspäivänä puntarin lukemat ovat 86,7kg!!! Oon niin onnellinen tuosta tuloksesta. 1,9kg lähtenyt viime viikosta. En ihan päässyt tavoittelemaani 86,2 lukemaan, mutta puoli kiloa ei haittaa kun kuitenkin melkein kaksi kiloa lähti tällä viikolla. Huh, helpottaa. Tästä on hyvä jatkaa. Tämä muuten tarkoittaa, että olen pudottanut noin 11,5% lähtöpainosta. Se on todella hyvin omasta mielestäni. Eikö ne lääkäritkin aina sano, että jo 10 prosentin painonpudotus on todella hyväksi. No, sen olen nyt saavuttanut. Ensi viikon tavoite on 85,3kg. Eli 1,4kg tulisi pudottaa tällä viikolla. Katsotaan miten onnistuu.

kuva
Tämä viikko saattaa helposti epäonnistua (ihan ku muut ei :D), koska täällä on menossa pieni henkilökohtainen kriisi. Kriisiin todennäköisesti löytyy vastaus viikon lopulla, mutta epätietoisuus ja luulo siitä, että ei käy hyvin, voivat joko ajaa minut mässäilemään tai sitten se voi antaa tsemppiä enkä lannistu. En vielä tiedä mitä tapahtuu. Nyt on vain sellainen olo, että haluaisi olla peiton alla mahdollisimman pitkään, syödä suklaata ja katsoa Bridget Jonesia. Bridgetit ovat olleet aina minun lohtuelokuviani. Ehkä sen vuoksi, että samaistun siihen henkilöön niin paljon. Äitini sanoi, että ne elokuvat on dokumenttia minun elämästäni. Joskus itsestänikin tuntuu siltä. Sinkkuna olin täysin samanlainen ja nyt seurustelevana tunnistan samoja piirteitä kuin kakkososassa. Katsotaan mitä tämä ilta tuo tullessaan.

Hyvää viikkoa kuitenkin kaikille!

ps. Jaksoin eilen käydä viikon ainoan lenkin. Tunnin mittaisen sellaisen, mutta sykemittaria minulla ei ollut mukana. Joku 500 kalorin keikka varmaankin.

Ei kommentteja: