keskiviikko 8. syyskuuta 2010

Prizes

Monessa painonpudotusblogissa luvataan itselle joku palkinto, kun tavoite on täytetty. Näitä palkintoja saa ostella esimerkiksi, kun painaa tietyn verran tai on alittanut jonkun kiloluvun. Minä kun tykkään ostella itselleni niin paljon kaikkea, haluan myös tehdä tällaisen "palkintolistan". Täytyy kuitenkin muistaa, ettei rahatilanteeni ole mikään huikea tässä syksyn/alkutalven aikana, joten millään suurella en pysty itseäni palkitsemaan. Tällaista kuitenkin suunnittelin:

Alle 85kg - Uudet kengät, saappaat mielellään

kuva täältä.
Alle 80kg - Uusi talvitakki. Eiköhän näihin aikoihin ala olemaan jo niin viileä/kylmä, että tarvin uuden takin. Olen kyllästynyt täysin villakangastakkeihin, joissa olen kulkenut jo yläasteelta asti. Nyt en halua takkia johon tartuu kaikki karvat ja langat vaan haluan käytännöllisemmän, siistin arkitakin.
kuva täältä.

Alle 75kg - Tähän painoon liittyy monta juttua. Olen tämän painon saavutettuani alittanut minun ja äidin painorajan, 76kg, ja saan äidiltäni 500e. Poikaystäväni on myös luvannut tilata minulle toiveestani Kg-lehden vuosikerran. Näihin aikoihin minulla tulisi olla myös "viralliset" valmistujaiset ja joulukin on näillä main. Voisin ostaa itselleni jonkun kauniin valmistujaismekon joka menisi myös joulunpyhien juhlavampana mekkona.

72kg, painoindeksi normaali - Tämä paino tuntuu sen vuoksi merkittävältä, että painoindeksi on nyt normaali. Tämä paino on ehkä jo joulun paikkeilla, mutta jos herkut täyttävät mieleni ja mahani, saavutetaan 72 kiloa vuoden vaihteen jälkeen. Alennusmyynneistä siis jotain kivaa ja ihanaa. Palkinnoksi saan ostella alennusmyynneistä 150 eurolla jotakin kivaa.

Alle 70kg - Mitähän sitä tähän keksisi. Kuten huomata saattaa, palkintoni ovat pelkästään vaatteita. Niistä minä pidän ja niitä minä rakastan. Alle 70 kilon pitäisi minun laskujeni mukaan päästä tuossa Tammikuussa, viimeistään Helmikuussa. Ajankohdasta riippuen voisin ostaa ulkoiluvaatteita. Joko kunnon toppatakin ja -housut tai sitten kevyempää kevätulkoiluvaatetta.

68 kg - Olen pudottanut 30 kiloa alkupainosta!!! Tässä palkitsen itseni uudella, laadukkaalla laukulla. En siis osta mitään H&M-tuotetta vaan oikean laukun! Siistimpää takkia minun ei kevääksi tarvi ostaa, joten haluankin hienon laukun.

Tavoite 64kg - Tavoitteeseen pääseminen tarkoittaakin sitten jotakin suurta palkintoa. Eikö sen pitäisi olla se todellinen kannustus? Kun vaatekaappia on uusittu pitkin matkaa, tämä voisi olla jotain ihan muuta. Rahaakin on aikaa kerätä, joten lupaan itselleni UUDEN SÄNGYN kun kaikki kilot on karistettu. Sellaisen sängyn, jonka jousia ei kuluta 30 ylimääräistä kiloa. Olen halunnut uutta sänkyä jo pitkään, joten eikö tämä olisi sellaisen palkinnon paikka? :D

Tässäpä minun palkintolistani tällä erää. Katsotaan muuttuuko se matkan myötä. Uusiin kenkiin on siis maanantaisen punnituksen mukaan noin 3,5 kiloa. Ei siis ollenkaan monen kilon päässä!

Voi ei, telkkarissa on taas alettu pyörittään Polly-karkkien mainosta. Ne ovat minun ultimatepahinvihollinen ikinä :D Minun ja Pollyjen yhteinen taival alkoi jo yli kymmenen vuotta sitten ja meidän on vaikea erota.

Ei kommentteja: